delen

In de workshop word je meegenomen in de basisbeginselen van social media en het schrijven van goede content. Dit doen we aan de hand van praktische handvatten en tips die je stapsgewijs meenemen. Zo begin je 2021 met online communicatie die bij je past. Kortom: je gaat met inspiratie en handvatten naar huis, zodat je de volgende dag gelijk aan de slag kan met je contentkalender.

Aantal deelnemers:
Maximaal 10 deelnemers

Datum
29 april 15.15 – 17.15 uur

€ 180,00 Excl. 21% BTW

Aanmelden

Stap 1: je hebt een account op social media voor jouw bedrijf aangemaakt. Maar hoe nu verder? Hoe zorg je dat je interessante, inspirerende, opvallende en concrete content maakt? Aan wie wil je wat vertellen? Welk kanaal past het beste bij jouw doelgroep en tegelijkertijd bij jouw bedrijf? En hoe zorg je dat je potentiële klanten jouw berichten zien? Allemaal vragen waar het antwoord eenvoudig is;

“Je doelgroep bepaalt en jij volgt.”

In deze workshop neemt Esther Kramer, creatief marketingcommunicatiestrateeg, je mee in de doelgroepformule. Wat betekent dit voor jouw content en jouw social mediakanalen?

Zo ontdekken we welk social mediakanaal het beste past. Welke verhalen je moet vertellen en in welke vorm je dit het beste kan doen. Hoe je jouw verhaal kan omgieten naar Instagram, LinkedIn, YouTube zodat het past bij je doelgroep. Zodra je jouw verhaal in de juiste mal hebt gegoten, ben je klaar om 2021 te starten met social media die aansluit!

In dit alles pakken we ook de nieuwste trends op online media mee. Je gaat naar huis met praktische handvaten, inspiratie en tips!

 

Uiteraard houden wij ons aan de RIVM-richtlijnen omtrent COVID-19.

Esther Kramer - van Raalte
Creatief marketingcommunicatiestrateeg

Esther Kramer (29 jaar) is creatief marketingcommunicatiestrateeg. Dol op beeldtaal, verhalen vertellen en overbrengen. Ze wil altijd weten waarom iemand iets doet en is daarom ook dol op de strategische kant van marketing. “Je moet niet willen weten wat jou beweegt, je moet willen weten wat je doelgroep beweegt” is volgens Esther het basisprincipe van een goede strategie. Vervolgens kan je aan de slag met online communicatie, die perfect past bij de behoefte van de doelgroep.

Ik meld me aan!

Vul hieronder je gegevens in om je aan te melden voor deze training.
Je ontvangt een mail met betalingsinformatie en alle verdere details.
Tot dan!

    Hoogst genoten opleiding

    Factuurgegevens: