delen

In deze workshop komen alle basisbeginselen van social media en het schrijven van goede content aan bod. Dit doen we aan de hand van praktische handvatten en tips die je stapsgewijs meenemen. Begin 2021 met online communicatie die bij jullie organisatie past. Kortom: vol van inspiratie en met handvatten naar huis, zodat je de volgende dag gelijk aan de slag kan met jullie contentkalender.

Aantal deelnemers:
Maximaal 10 deelnemers

Datum
1 april 15.15 – 17.15 uur

€ 180,00 Excl. 21% BTW

Aanmelden

Stap 1: jouw organisatie heeft een account op social media voor het bedrijf aangemaakt. Maar hoe nu verder? Hoe zorg je dat die content interessant, inspirerend, opvallend en concreet wordt? Aan wie wil jouw bedrijf wat vertellen? Welk kanaal past het beste bij jouw doelgroep en tegelijkertijd bij jouw bedrijf? En hoe zorg je dat jullie potentiële klanten jullie berichten zien? Allemaal vragen waar het antwoord eenvoudig is;

“Jouw doelgroep bepaalt en jouw organisatie volgt.”

In deze workshop neemt Esther Kramer, creatief marketingcommunicatiestrateeg, jullie mee in de doelgroepformule. Wat betekent dit voor jouw content en jouw social mediakanalen?

Zo ontdekken we welk social mediakanaal het beste past. Welke verhalen jouw bedrijf moet vertellen en in welke vorm jullie dit het beste kan doen. Hoe giet je het verhaal achter het bedrijf om naar Instagram, LinkedIn, YouTube zodat het past bij jullie doelgroep? Zodra je dit verhaal in de juiste mal hebt gegoten, is jouw organisatie klaar om 2021 te starten met social media die aansluit!

In dit alles pakken we ook de nieuwste trends op online media mee. Ga naar huis met praktische handvaten, inspiratie en tips!

 

Uiteraard houden wij ons aan de RIVM-richtlijnen omtrent COVID-19.

Esther Kramer - van Raalte
Creatief marketingcommunicatiestrateeg

Esther Kramer (29 jaar) is creatief marketingcommunicatiestrateeg. Dol op beeldtaal, verhalen vertellen en overbrengen. Ze wil altijd weten waarom iemand iets doet en is daarom ook dol op de strategische kant van marketing. “Je moet niet willen weten wat jou beweegt, je moet willen weten wat je doelgroep beweegt” is volgens Esther het basisprincipe van een goede strategie. Vervolgens kan je aan de slag met online communicatie, die perfect past bij de behoefte van de doelgroep.

Ik meld me aan!

Vul hieronder je gegevens in om je aan te melden voor deze training.
Je ontvangt een mail met betalingsinformatie en alle verdere details.
Tot dan!

    Hoogst genoten opleiding

    Factuurgegevens:

    Anderen bekeken ook

    1skillsessie

    Creative Writing

    til jouw teksten naar een hoger niveau

    • 19 april
    • 3 uur
    • maximaal 10
    Meer informatie